Saturday, January 30, 2010

Salam Permulaan

nie blog aku. aku xpernah terpikir nk wat blog sebab aku xtaw nk tulis ape. aku xmo tulis diari. sebab abah ku ckp, "no 1 wants to read ur diary unless you r sumbody". n im not.

rumet aku kaki blogger. dia yg menggalakkan aku wat blog. aku galakkan dia wat facebook, dia xnk plak.

aku pelajar IT, so sem lepas, lecturer aku suh wat blog. n alang2 aku da ade account, aku wat la yg nie.. yg lecturer suh tu, aku da padam. tp,lepas da wat sume setting,layout, aku rase blog aku sgt gurlish. xmcm personality aku yg kasar nie. tp aku mmg suke pink!

aku sjer x follow sesape, sebab aku xnk sesape jumpe blog aku wat msa nie. aku malu. sebab aku xde benda nk dituliskan.

aku akn cuba cari idea, da mksud nama aku pun idea, mesti r aku byk idea. tp sesaape nk sumbang kan idea, sgt la dialau2 kn... :)

so, sesape yg jd follower aku yg 1st tu nnt, mmg aku tabik spring r sebab dpt jumpe blog aku n sgup follow blog yg wat masa nie ntah pape nie..




No comments: