Thursday, September 9, 2010

cara ucap selamat hari raya~

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN~


Kad Raya
sekarang orang da xanta kad raya.
kenapa?
mahal kot.
kad sekeping da RM 2.00,
setem da 60sen.
kene tunggu sampai 3 hari baru sampai.
nak hantar kat ramai orang lagi,
susah betul.
tapi rindu jugak la nak terima kad raya dan menghantarnya.
tapi masa tak mengizinkan.
sibuk betul.

SMS Raya
murah.
1 sen je kalau dalam rangkaian yang sama.
tapi line selalu sibuk bila malam raya.
asyik 'message sending failed' je.
jadi sekarang aku da malas nak anta SMS raya.
kawan2 aku pun da jarang anta,
ada la sorang dua lagi yang masih rajin anta SMS.


Kad Raya Facebook
ok, secara jujurnya,
aku da jarang online facebook.
adik aku ada edit 1 gambar,
dia upload dlm facebook dan tag kawan2 dia.
aku xsempat nak upload sebab on facebook pun sekejap.
aku da bosan dgn facebook.
jadi disini aku upload gambar yg adik aku edit tu,
tapi aku tukar la ucapannye.

*xperlu bg num account bank korg k? mimpi je la aku nak bank-in kan~*

kredit pic : amna

No comments: