Tuesday, September 13, 2011

beratnya hati nak balik UMT~

semester baru da start.
untuk aku, nie adalah sem ke 7.
tapi disebabkan aku xde mood nak balik UMT,
aku pun beli tiket bertarikh minggu depan.
malas nak balik UMT awal2~

antara sebab2 aku malas balik UMT:

1. SISTEM X SIAP LAGI!!!

supervisor aku da warning awal2 bukak sem dia nak tengok sistem yang da siap~

2. elaun biasiswa mungkin x dapat


3. xdapat asrama.
menumpang bilik kawan dulu la nampaknye sebelum dapat bilik tetap~

4. barang-barang yang disimpan dalam stor hilang.
ex-roomate aku cakap, dia x dapat cari baldi, ampaian & kotak buku aku.

5. kawan2 satu kos akan bergraduat bulan 10 nanti.


*semua nie buat aku rasa lagi malas nak balik UMT. harap dapat tenangkan fikiran sebelum balik UMT nanti~

3 comments:

aten eza said...

rileks la ilham...biase la kalu xde mood nk masuk u balik..tp yg peliknya ak ni..ble dh abis tetibe ak rse nk masuk u blik..tkut menempuh dunia keje..huahua..rindu kwn2 pon ade gak..nk masuk kelas dgn dak kos balik... T_T

Anonymous said...

bilik asrama umt ka tu? Actually dduk brapa org stu blik??

idea semulajadi said...

itu bilik yg duduk bertiga~