Sunday, October 10, 2010

saya suka bila kamu... saya xsuka bila kamu...

saya suka bila kamu...

senyum
bercerita
mengusik saya
bawakan beg saya
call saya
tunggu saya yang lambat bersiap ni
sentiasa menyokong saya
memahami saya
memujuk saya
sms saya
makan bersama saya
wat muka comel
menemani saya setiap hari
mendengar luhan hati saya ketika saya tertekan
menunggu saya sehingga habis kelas
menceritakan masalah kamu
pandai mengambil hati kawan2 saya
mempercayai saya
makan aiskrim bersama saya
belikan chocolate utk saya
berikan kad2 comel wp hanya pada anniversary bulanan :)
tlg saya wat homework
teman saya berjogging
sanggup jalan kaki ke kelas semata2 mahu menemani saya
bermain gitar
menyanyi sempena birthday saya
pakai spek
menemani saya naik komuter dr stesen putra ke shah alam wp nnt kamu kene berpatah balik ke KL sentral
bercerita tentang family kamu
melayan kerenah saya yang kadang2 mengarut
xberkira dgn saya tentang duit

saya xsuka bila kamu...

kuat cemburu
xmahu dengar luahan hati yg tgh sakit ni
tinggal kan saya berjalan sorg2 dibelakang
letak call saya begitu je
off hp
xcari saya bila saya merajuk
pergi begitu saje bile kamu marah
xangkat call saya
menunjukkan yg kamu itu lebih berkuasa
xkejar saya bila saya pergi dari kamu begitu saje
berdendam
xmatang
menganggap perasaan saya ini remeh
menganggap masa kamu, masa kamu
menarik muka bila saya wat salah
mengongkong
berkata saya ini bingit
memperkecilkan saya
xsedar kamu pun ego dan keras kepala dan xmahu mengalah
bila kamu menunjukkan yang sebenarnya kamu sama saje seperti lelaki lain
memarahi saya kerana x mengingati anniversary bulanan
menjerkah saya
mengugut saya
xsedar pun yg saya sedang mogok di libry
wat saya ternanti2
meperkatakan yang buruk tentang kawan2 saya
ambil masa yg lama utk menyedari kesilapan kamu
mendesak saya
mengatakan saya begini dan begitu sedangkan kamu juga melakukan yg serupa pd saya
berkasar dgn saya
mengajuk saya


*banyak perkara yang saya suka bila kamu lakukan.
banyak juga perkara yang saya x suka bila kamu lakukan.
saya sayang kamu, suka kamu tapi dalam masa yg sama saya sakit hati dgn kamu.

No comments: