Friday, May 25, 2012

Goodbye SKPA3

Hari ini merupakan hari terakhir saya berkhidmat sebagai guru ganti di SK Puncak Alam 3.

Sedih jugak rasa nak tinggalkan murid-murid saya.
Terima kasih kepada semua guru yang menerima saya dengan baik,
dan banyak memberi tunjuk ajar dan pertolongan kepada budak baru belajar ni.
Hari ini guru-guru buat potluck dan suruh saya potong kek :)
dan ada juga yang memberi hadiah~
Terima kasih kerana sangat baik kepada saya yang hanya berada di situ selama 3 bulan sahaja~

Selamat tinggal anak-anak saya di tahun 1 Budi,
semoga anda semua membesar menjadi insan yang berguna.


kekurangan sorang - Akram Zahidi



Going to miss this experience~

2 comments:

Amna Shark said...

comel2 nye murid..

idea semulajadi said...

sedeyh woh nk tgglkan dorg sebab pkir lepas nie mmg xkn jumpe da punye~