Tuesday, August 24, 2010

apakah definisi gedik bagi anda?

G. E. D. I. K

macam mana cantik itu berbeza bagi setiap org, mungkin juga gedik pun begitu.

bagi aku, gedik itu:
1. perempuan yg duk menggatal dgn laki wp laki tu xsuke. laki tu wat dono je tp c gedik ini masih cuba menjual diri.
2. gedik ini apabila seseorg tu suka mencapub di tempat awam. nak cari publisiti la katakan.
3. bila seorg perempuan suka bermanja x kene tmpat dan x kene org.
4. bila seorg perempuan nie keluar dgn semua lelaki dan bukan keluar hanya sebagai kawan.
5. bila seorg perempuan suke duduk dalam kelompok lelaki (dia seorg shj perempuan).

tapi, walaupun bagi aku keadaan2 di atas adalah gedik di mata aku, aku mungkin akan ubah fikiran apabila aku kenal siapa perempuan itu.. xkenal maka x cinta.

ini pula perkara2 yg aku rasakan xde kaitan dgn gedik pun:
1. bila seorg perempuan tu menegur kawan laki dia semasa mereka terserempak di tgh jalan.
2. bila perempuan tu bertanya tntang assgnmt kepada c lelaki.
3. bila seorg perempuan mempunyai seorg sahabat baik berjantina lelaki.
4. seksi, free-hair, kaki make-up itu bukan gedik ok? segelintir perempuan mengatakan mereka ini gedik hanyalah kerana mereka jelez.
5. pink itu bukan utk c gedik shj ok??

ape2 pun, pandangan org berbeza kn?
jadi, aku xkisah kalo ade org nak kata aku gedik.
tapi sila beri bukti yg kukuh ok??

lelaki pun bley gediiikk~~




No comments: