Monday, April 19, 2010

Big Apple v.s J.Co

korg mesti penah mkn donut Big Apple ngan J.Co kn?

dulu aku selalu mkn dunkin donut je...
tp betol la pe org ckp, kalo da rase big apple, xkn korg pndg da dunkin~
tp, suatu hr, ade org ckp kat aku, kalo kite mkn J.Co, kite x kn pndg da big apple..

so, 1 hr, dgn rezky tuhan, dpt lah aku merasa donut J.Co nie..

pndangan aku:

~ J.Co mmg lg lembut dr big apple..
Giler punyer lembut r.... xde bley lawan...

tp...

~ Big apple lg bez.
Fresh
rase x puas kalo pekene 1 je...



~ J.Co mmg lembut.
tp bler da telan de rase mcm ade minyak lekat kat tekak.
mcm bru lepas mkn benda bergoreng yg byk mnyk wp donut tu xnmpk berminyk.
bler mkn byk, rase muak.


nie cuma pndangan aku.
sedap sme jgk mcm cntik.
kalo cantik tu bergantung pada mata yg melihat,
sedap bergantung pada lidah yg merasa.

kepada sesiapa yg blum cuba slah 1,
pergi lah beli.. x rugi~~ (sempat promote)














Big Apple's
fav aku!
tp lg suke yg kiri: iceberg~


5 comments:

Kulat said...

Dunkin Donut????

idea semulajadi said...

huh???
npe ngan dunkin donut?

Kulat said...

ye lah.. kenape x tersenarai dalam clash of titans of the donut ko ni?? agagagag

idea semulajadi said...

um.. sebab dua2 donut nie much2 better dr dunkin donut... dunkin donut hrap rupa je yg kiut~~

Anonymous said...

bigapple tak la manis sgt mcm dunkin donut tu..