Friday, April 30, 2010

ayuh kembali ke sekolah! ayuh!

ingt lg,
dulu setiap kali nk bukak tahun bru persekolahan,
lgu nie mesti berkumandang kat tv...
lgu iklan pe ntah aku x ingt...

tu dulu la...
zaman aku skola dulu...
skang aku pun tataw la iklan tu ade lg ke x...

hari nie aku bgun pagi.jadi aku dpt tgk adik2 aku bersiap p skola..
tringat zaman skola2 dulu..
rindu plak.

btol la bak kata cekgu aku,
"zaman skola nie la yg pling bez, baik kamu hargai sebelum kamu hbis skola."
skang nie aku rase mcm nk jd dak skola blik je...

aku bersekolah menengah di 3 buah sekolah.


form 1 & 2:
SMK Hillcrest, gombak.
tahun 2002 @ 2003
aku xbpe ingt kenangan kat cni..
almaklumlah, otak pun otak kanak2 lg...
ini pun xbpe nk ingt, skola rendah lg la~~~~~~~~
yg aku ingt, aku PSS tyme tu.stiap hr khamis,
aku kene dtg sesi pg utk bertugas kat libry.


form 3:
SMK Saujana Utama, Sg. Buloh.
tahun 2004.
setahun je kat cni, nutin much to treasure.


form 4 & 5:

SMK Puncak Alam, Kuala Selangor.
tahun 2005 & 2006.
sini byk kenangan tercipta.
sgt byk..
nk cerita, smpai esok x hbs.
aku masih lg melawat sekolah nie bile cuti sem.
aku gembira sebab cekgu2 xpenah lupakan aku.
setiap thun, kelas aku, akan wat reunion.
mmg bez sebab kami sume still keep in touch..
love u all guys!!
friendship will be treasure forever!

geng tyme skola dulu.
*curi dr ms jair, kalo harap aku, tataw mana da aku simpan gmbar skola2 dulu nie*


dak kelas aku dulu

nie tyme reunion kedua, thun 2009
*aku jd cameraman.sigh*




1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum..akak, skarang masih sekolah kat situ lg ke dh kluar ?