Thursday, April 29, 2010

Happy Birthday Jue!!!


hari nie bday kawan baik se'course' aku,
JUNAIDAH KASSIM!!!!
*curi dr fb beliau*
happy birthday my dear friend..

aku xpenah sambut bday dia,
malah bg hadiah pun xpenah.
taw nape?
*sebab bday dia tyme sem break (senasib r kite jue)

ingt lg, 1st tyme aku tnye bday jue utk letakkan reminder dlm hp aku:
aku: "29 april 1989 la kn?'
jue: "x r.. 1988."
aku: "tipu!!!!!"

setelah berjaya diyakinkan oleh jue,
maka aku pun mula memanggil nye
KAK JUE!!!!!!

hahahah..
tp xkekal lama.
panggilan kakak tu menyebabkan hubungan kami mcm de batas lak.
akhirnye aku pun da lupe da dia lg tua.
(ala...setaun je pun~~)

so,
happy birthday again jue~
sweet 22~~ (ngee~~)
semoga dimurahkan rezeki
& have a nice bithday!!!

aku sayang ko!!!

1 comment:

aKuLah said...

hak hak... mcm terharu je..tQ!