Monday, May 9, 2011

hari pertama praktikal

tajuk macam karangan sekolah rendah ye semua.

ok.
sebelum aku sampai ofis nie,
berdebarnya hanya tuhan yang tahu.
ofis mula pukul 8.
aku sampai pukul 6.30.
awal kan?
aku terpaksa ikut timing mak aku p sekolah.

pukul 9 ada sorang kakak comel datang bawak aku p jumpa SV aku.
En Asrul.
Kakak comel tu pulak, kak zetty.
sorang lg staff dlm department IT nie,
abang shah.

hari pertama nie,
aku x dpt pape keje lg.
duk melangok pikir cane nak start wat sistem.

ape2 hal pun,
aku agak lega sebab staf2 kat sini friendly.
kak zetty sgt prihatin untuk bawak aku kuar beli makanan untuk lunch,
sedangkan dia da pun bawak bekal.

esok,
aku pun nak bawak bekal jugak la~~

ps: satu benda yg aku dpt tahu tentang kerja disini - no hand writing document. semua kene taip. so borang2 LI yang fakulti bg tu, semua aku kene convert to doc n baru ec. even my SV punye signature pun digitally signed~ agak2 nye aku punye buku log pun kene taip x?

2 comments:

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

memg buku log kite bertaip..kan kite update buku log kat e-li..tpi kalo nak tandatgn tu, kene donwload dulu la kot..

idea semulajadi said...

kn de kat mynemo tu yg buku nyer ley print~ kalo yg kat eli tu, bile tekan cetak, susunan dia x bez~~