Thursday, October 6, 2011

Gadis Misteri Lukis Potret Aku!

sesiapa yang berminat hendak mendapatkan potret wajah sendiri bolehlah join contest yang dianjurkan oleh Gadis Misteri ini:



Cara-cara nak dapatkan lukisan potret:

1.Terbuka kepada follower sahaja.
2. Buat satu post bertajuk "Gadis Misteri Lukis Potret Aku!"
3. Letak gambar di atas.
4. Letak satu gambar yang korang mahu Gadis Misteri lukis. (gambar seorang sahaja)
5. Tulis mengapa korang follow blog Gadis Misteri, dan beri pendapat apa yang harus Gadis Misteri baiki di blog ini. (Ini penting untuk Gadis Misteri dengar pendapat orang ramai)
6. Beri link post korang di blog Gadis Misteri sebelum 11 Oktober 2011. (satu minggu je)

pendapat?
seriously aku xde benda nak komen tentang blog Gadis Misteri.
bagi aku semua ok.

kenapa aku follow Gadis Misteri?
sebab dia adik aku la! :)
tapi aku memang suka dengan gaya penulisan Gadis Misteri.
sebab kadang2 dia membuat kan aku berfikir benda2 yang aku x pernah terfikir pun nak fikir selama nie~

gambar yang aku nak Gadis Misteri lukis?
xlukis pun xpe~~~

*ok, jadi aku bukan join contest nie pun sebenarnye,
aku saje nak promote contest nie~ ;p
tapi da Gadis Misteri minta pendapat kan?
bagi je la~
bukan kene bayar pun~~

Semoga berjaya kepada semua peserta!

No comments: