Saturday, May 29, 2010

bilik ku di KMNS

aku sgt suke bilik nie sebab selese, sejuk, & sunyi (mcm bilik mayat wo sunyi nye, farah mesti paham).
wp dinding nye yg x berplaster mcm uma setinggan (ex-kmns pasti paham),
tapi bila dibandingkan dgn bilik di UMT nie (pelajar UMT pasti paham),
sudah tentu bilik di matrik itu menang.

bilik aku di blok C2

aras 1 bilik num 11
*pintu pertama kanan*

depan bilik
*nmpak x ada wayar kuar dr tgkap? plug dlm bilik slalu rosak. alamatnya pasang extansion smbung kat plug luar la~*

rupa bilik aku dr muka pintu
*sepahnye!*

rupa asal bahagian aku

selepas sorg roomate aku p maktab, aku alih katil aku ke tempat dia, & meja dia ke tempat aku.
ni la rupa selepas dialihkan.
*aku dpt dua meja & katil queen size, mana x best nya*

dinding bhgn aku
*rajin x aku? tp pointer x bgus pun*

almari aku. ha? nk bukak? xley, kantoi r~~
*kertas biru tu markah setiap kuiz (jgn intai~ hehehehe~)*

tempat letak makanan & bersila mkn ramai2~ syok!

i miss that room :)




3 comments:

Unknown said...

beso nye blik ko...
blik aku mse kt mtrik xde la seluas 2...

cik mici said...

kemas sngat bilik ilam mse kat matrik...hihi

idea semulajadi said...

tu perli ke puji long?