Saturday, May 8, 2010

saya suda 21!!

7 mei 2010:
genaplah umur aku 21 tahun!
suda bley dftar mengundi..
terima kasih pada semua yg wish (kalo nk di senaraikan di sini, mmg x muat lah)
& terima kasih juga pada semua yg bagi hadiah.

from my parents - chocolate indulgence secret recipe! yummy!!

from my sis, amna

from my bff, zue

from him

from his parents, not the HP, the pink one

from my ex roomate, kak Lily

terima kasih semua.
aku berharap dgn meningkat umur ini,
meningkat la kematangan aku.
dan berharap dapat menambah bekalan untuk bersedia menghadap Nya.
kerana aku mengingati ayat ini drpd seorg ustazah aku:

"semakin bertambah nya umur kita,semakin berkuranglah tempoh kita untuk menyediakan bekalan akhirat. kita semakin menghampiri kematian pada setiap pertambahan umur kita."


7 comments:

Amna Shark said...

happy birthday....

~QoveZ~ said...

happy slalu ^__^

Othman Juliana said...

Happy Belated Birthday Dear~
May Allah SWT bless you & your soul.
want to email you a card, email x dpt detect. if possible, kindly let me know. cheers!

cik mici said...

along da xyah bg present la ek...present ilam la byk...kiki

Qhazi said...

u will get from me dear...juz wait ok..

idea semulajadi said...

hahahha.. along kudukut la...

kak shikin: hehe.. kak shikin pgl ilam 'dear'~~

Qhazi said...

ahhh...tidak...silap eja la,.nk taip "deer" hehe