Friday, May 21, 2010

Kelas Mewarna Kanak2 Putrajaya

dalam bulan April smpai Julai,
ayah aku ada kelas mewarna kanak2 di Pusat Kejiranan Presint 16(xsalah aku),
Putrajaya.
Aku suka ikut ayah aku, sebab aku suka melayan kanak2 di situ.
comel dan berbagai telatah.
di sini aku ingin kongsi gmbar2 mereka.
aku pun x pasti tahun bila nie,
sebab aku pernah ikut ayah aku dua kali.


Wong sisters,
Jie Hui & Jie Ying



Putry Farhana (kiri) & kakaknya

My fav, Tenku Batrisyia, lebih manja dipanggil Isha

Farah Hannah & abangnya


Maaf, x ingt la nama adik, tp si kecil ni da pakai spek tebal wp usianya bru 4 tahun!

Amin & Haris, adik-bradik yg slalu bising, bergaduh & menarik perhatian kanak2 lain dlm kelas tu.


hari terakhir di kelas tu (perlu kembali ke kampus, sem telah bermula), Isha mcm tahu je lepas nie kami mungkin xkan berjumpa da. dia x penah peluk aku mcm nie. huhu.. miss diz lil gurl so much!



No comments: