Thursday, January 12, 2012

i hate it! & i meant it!

1. cerita seram. tak kisah la seram komedi ke ape, its a big NO  NO to me. baik samada  cerita dalam bentuk digital, lisan, atau bacaan, saya tak akan tengok, dengar atau baca. noktah.
2. SIPUT BABI. pernah terpijak tanpa selipar dan cengkerangnya pecah~ urgh
3. memang cukup tak suka dengan orang yang PANDANG RENDAH kat orang lain + BAJET BAGUS padahal tak + KEDEKUT ILMU tapi dia sendiri pun meniru kerja orang + mulut memang tak reti nak jaga ASYIK MENGATA orang macam orang nie bodah sangat pulak~ (eh, macam terlepas geram pulak kan :P)
4. KIMIA, FIZIK & MATEMATIK
5. ASAP ROKOK. sila jangan merokok di sekitar saya.
6. GELAP. saya tidak suka tidur tutup lampu.
7. I DONT LIKE EATING ALONE, in a place like restaurant. Baik bungkus dan makan sorang-sorang kat bilik, tak ada sesiapa nampak.
8. MIX VEGE. saya mempunyai kepakaran mengasingkan mix vege daripada nasi goreng saya menggunakan sudu tanpa  terbuang sebutir nasi pun ;p
9. PAKAI LIPSTICK, LIPGLOSS, ETC. rasa macam ada benda je kat bibir kalau pakai lipstick~ tak selesa langsung~
10. I hate pills~

No comments: