Friday, February 4, 2011

25 random facts about me~

aku di tag oleh hajar~


"Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated" *wink*


1. aku sendiri x sangka aku rajin nak wat tag nie. mungkin sebab bosan.
2. bercita-cita nak jadi isteri dan ibu yang baik (jgn gelak~)
3. sgt sayangkan family~
4. tahap rindukan rumah = kekerapan bercerita tentang adik2~
5. sgt sayangkan si dia sekarang!
6. mata sebelah kanan rabun sebab pernah terpercik minyak panas~
7. senang dpt ulser mulut = jarang minum air masak
8. suka sgt wat kerja last minute.
9. xpandai masak~
10. suka menjahit taw~
11. xpandai jaga kawan~
12. kasar tapi kuat nangis
13. xde lesen kereta dan motor juga~
14. suka menari~
15. suka baby, teringin nak ada 1!
16. giler purple okeh! kalo boleh semua barang nak warna purple~
17. sgt sayangkan payung purple yang hari2 dibawa ke kelas tu. tapi hanya tinggal kenangan (da rosak)
18. xsuka naik van kuning tu untuk p kelas~
19. ambil masa yang lama untuk bersiap~
20. teringin nak buat header blog, tapi blog aku cacat, kalo letak header, header tu akan keluar dua kali~ (sesiapa tolong?)
21. kalo makan burger, automatik lepas makan mengantuk yang amat!
22. xboleh tengok cerita seram.
23. xboleh tido tutup lampu kalo semua rumet da tido dulu~
24. bercita-cita nak kurus dengan jogging (di mana hanya wat sekali sekala)
25. yes! akhirnya berjaya pun fikir idea sampai num 25 nie!


ape?? kene tag 25 orang?
tag yang mana mampu je la~


kamu semua di tag okeh!
~ amna
~ along
~ angoh
~ tonah
~ pp
~ azyan
~ qhazi
~ jue
~ lyn
~ yana
~ ira
~ ezie

*teramai plak~

2 comments:

Aku Bukan Penulis said...

x rajin la....
hahahahahaha....

armouris said...

info tentang ulser mulut di SIHAT SELALU - Ulser Mulut Boleh Menyebabkan Barah