Wednesday, March 2, 2011

baju pengantin xsemestinya kebaya~

mengikut pemerhatian aku,
selalu aku nampak baju pengantin,
mesti kebaya.
memang cantik.
tapi xsemestinya kebaya je yg cantik dijadikan baju pengantin.
aku x mahu sentuh tentang dress pengantin ala barat.


sampai la satu hari ade classmate aku kat matrik kawen,
aku tengok gambar dia,
& aku sungguh tertarik dgn baju pengantinnya.
jubah.
tudung labuh.
simple.
xpenuh manik sgt (aku xsuke manik byk2~).
 

nampak sopan, ayu, & masih cantik+elegance kan?
mungkin jugak sebab model yg aku gunakan memang da cantik 


aku suka kan konsep simple but elegance~



nanti aku nak cari baju pengantin ala2 macam nie la~
macam la nak kawen dlm masa terdekat aku nie ;p

ps: model adalah classmate aku, kak alia, majlis perkahwinannya adalah pada Mei tahun lepas~
sumber gambar: zaharah

6 comments:

Qhazi said...

sabar,..sila ikut turn hehe

idea semulajadi said...

bile akak amik nombor?

Qhazi said...

sila klik untuk ambik giliran

idea semulajadi said...

e'eh~~ sempat lg~

Qhazi said...

ilhm nk senarai barang yg akak nk tak..?

JP Nurul said...

hamboi!

nak kawen yer....angah mesti ske klu ilam pakai bau pengantin cam gini..hihi