Monday, March 21, 2011

Its "ALL THAT" !


All That.
Siri Nickelodeon yg ditayang kan di TV pada tahun bila pun aku x pasti.
tapi waktu tu aku masih bersekolah la~
mungkin sekitar awal 2000.

di bawah ni salah satu episod yang aku suka.
Trashin Fashion.
yang dilakonkan oleh Jamie Lynn Spears(adik Britney Spears) yang masih kecik lagi.
Dalam Trashin Fashion,
pengacara nya carlee & marlee akan mengkritik fasyen orang lain.
tapi dalam episod yang aku sertakan ni,
mereka yang dikenakan balik~

teringat zaman kecik2 dulu.
memang xnak terlepas tengok All That kat TV.
jadi, harap korg enjoy dgn video nie.
kalo nak lagi,
cari je kat youtube~


episod lain yang menarik:
*know your star
*2-gether 4-ever
*the unreal world
*tilt-a-hurl
*randy quench, voleenteer fireman
*sugar and coffee
*sunshine sally


xingat la pulak season berapa waktu aku tgk (ada 10 season semua), tapi inilah pelakon2 nya
ps: dorg memang best, rindu giler kot nak tgk balik semua episod~

No comments: